1403-02-13 12:35
306
0
89836
درخواست قهرمان ژیمناستیک از استاندار گلستان:

زمینی برای احداث آکادمیک ژیمناستیک اهدا شود

مهدی الفتی نخستین دارنده مدال آسیایی در رشته ژیمناستیک از استاندار گلستان درخواست اهدای زمین برای راه‌اندازی آکادمیک ژیمناستیک و پرورش شاگردانش کرد.

مهدی الفتی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»  گفت: برای نخستین بار توانستم مرد المپیک رشته ژیمناستیک در ایران شوم و در چهار مسابقه جهانی ژیمناستیک توانستم نفر دوم این مسابقات باشم و برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کنم.

دارنده مدال آسیایی در رشته ژیمناستیک ادامه داد: انتظار از مسئولان این است که یک آکادمی خوب برای ژیمناستیک در استان احداث کنند، قهرمانانی چون من، کیخا و کهنی می‌توانند در این آکادمیک پرورش یابند، پیش از این قول‌هایی داده شده بود ولی به آن عمل نشده است.

الفتی بیان کرد: بسیاری از مسئولان در پاسخ به درخواست‌های ما می گفتند که ژیمناستیک مدال ندارد ما توانستیم مدال وسهمیه المپیک را کسب کنم و لذا درخواست می‌کنیم از مسئولان توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند.

وی افزود: کمترین توقع ژیمناستیک کارها سالن است از مدیرکل روزش و جوانان استان و استاندار قدردانی می‌کنیم ولی مسئولان دیگر کار آنچنانی انجام ندادند و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.

دارنده مدال آسیایی در رشته ژیمناستیک یادآور شد: اردوها از سوی فدارسیون انجام می‌شود و طبق زمان مناسب انجام می‌شود در گلستان خانه ژیمناستیک نداریم و درخواستی که از استاندار دارم اهدای زمینی به این منظور است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.